07 September, 2010

Kata Kunci Enjin Carian - Laluan Alternatif Raub

Dalam 3 hari kebelakangan ini termasuk hari ini, hit blog saya ini naik mendadak. Kebanyakan pelayar web mencari maklumat mengenai laluan alternatif menuju ke Kelantan. Pemandu-pemandu dari Lembah Klang sudah tentu akan memilih laluan Lebuhraya Karak - Bentong - Raub - Lipis - Gua Musang untuk balik ke Kelantan.

Screenshot yang diambil dari laman Nuffnang :

Klik imej di atas untuk paparan lebih besar

Bilangan hit pula setakat pukul 10 pagi hari ini seperti berikut :

Klik imej untuk paparan lebih besar.

Ini kerana saya pernah masukkan entri bertajuk Laluan Alternatif ke Kelantan Merentasi Bandar Bentong dan Raub.

Kepada pencari-pencari maklumat laluan alternatif ke Kelantan, silalah klik pada link di atas. Setakat ini saja yang saya mampu bantu anda semua. Saya doakan perjalanan anda selamat, selesa dan berjaya elak kesesakan di Bentong dan Raub.

0 maklum balas:

Post a Comment

Powered by Blogger.