19 May, 2011

Penjelasan Orang Raub Mengenai Tangisan Mona Fandey di Lokap IPD Raub

 
 










10 maklum balas:

Ieda Al-Habsyi said...

gitulah citernyer.. :)

akuanakpahang said...

Cerita bila lepas ke surat kabor mmg lain jadinya :(

rara pinkmafia said...

serousely ckp,cite bile dh masuk paper mmg jadik lain.tgk lah mcm cite ikan patin tu.haih~.

LIPISLADY said...

Sallam,

Orang surat kabo nok melakukan surat kabo dia mestilah buat cerita sensasi sikit, kebenaran fakta tolak tepi, pas tu dibuat pulak berulang-ulang, kalau boleh nak siar tiap2 hari.

Miecyber said...

Lorr gitu pulok jadinyer yak...

Seluruh Rakyat Malaysia Di Seru Turun Beramai-Ramai Ke Perarakan Bantah Lynas Dari KLCC Ke Kedutaan Australia Pada Hari Jumaat 20 Mei Ini

Yastro said...

Sensasi la plak lokap kt Raub tu...hehehe
Taun melawat raub...opss...lokap polis raub...hehehe

Hisyam Muhibah said...

Kesimpulannya, cerita yang lokap IPD Raub tu ada suara2 tangisan Mona Fandey itu tak betul sama sekali. Untuk pengetahuan juga, lokap MF tu dalam balai yang lama yang dibina sejak 1904. Maka, balai lama ni nak dimasukkan dalam pakej pelancongan bangunan2 bersejarah di Raub. Tapinya, wartawan dan over sensasi sampai bagi nama 'Lawatan Seram' segala macam. Padahal yang hendak dipromosikan ialah lawatan bangunan bersejarah di raub. IPD Raub sekarang bangunan baru, kompleks lengkap serba canggih dan cantik

bard bahtiar said...

apa nk d heran dgn paper skrng bang...suma nk fikir untung je...haiishh..

APAN said...

citer dah lama macam tu pun boleh ungkit lagi ke. siap nak wat pusat pelancongan lagi...dtg mende lain nanti baru tau. pelik2...haha...

kat gebeng femes isu radiasi
kat temerloh kes ikan patin mahal...
kat raub jadi pusat hantu lak...
kat kg kawan nanti mende pe lak la...
haha...

Hisyam Muhibah said...

Bard Bakhtiar - yang kita herankan ialah nilai berita yang hendak dibawa, itu melambangkan mentaliti wartawan dan editornya.

APAN - kat kampung oak, entoh bende lah yek.. kita tunggu je lah..

Post a Comment

Powered by Blogger.