19 January, 2012

Sembang Petang : Pembaca Dari Israel

Petang ini selepas menyemak Nuffnang, tertarik dengan Laporan Pelawat blog HM pada hari ini. Ada satu pelawat dari Israel.

Siapakah dia? Apa tujuan dia melawat blog ini?

Hanya ALlah Yang Maha Mengetahui



5 maklum balas:

relevan Sokmo said...

Huh.. visitor dari Israel.. blog yang global..

Hisyam Muhibah said...

Relevan Sokmo - kalau nak kira global, banyak dah pembaca di USA, Turki, dll.. tapi ni pertama kali dari Israel, so tu yang tanya soal, apa dia buat kat blog ni? merisik ke?

cemomoi said...

nak berkawan le tu

Hisyam Muhibah said...

cemomoi - nak berkawan? harap2 orang yang baik lah

APAN said...

x silap aku, dulu pun penah dilawati dengan sorang dari israel ni.mncari mende pe la tu...

Post a Comment

Powered by Blogger.